järngänget

jag hoppas ni förstår att vi inte alltid är sådär knäppa, ibland så är vi faktiskt seriösa o jobbar o står i.. Ja till och med jag nu eftersom jag imorn gör min första dag som servitris på kebab house :D grattis till mig!

Fast för det mesta är vi nog ganska oseriösa och rätt beroende av varandras sällskap eftersom vi envisas med att göra allting kollektivt.. Om någon av oss försöker svika så hotar vi direkt med att dom hädanefter kommer få vara praktikanter i gänget och göra inträdesprov för att möjligtvis få vara fullvärdiga medlemmar igen..

Det här med inträdesprov tror jag fan jag blev utsatt för inatt, detta trots att jag aldrig sviker utan alltid är med.. Jag och mattias hade snällt somnat på soffan någon gång mitt i natten.. Något Theresia, Tina och Ante tydligen ansåg att vi borde straffas för.. Så när vi snällt sover så kletar dom hårmousse i munnen och ögonen på oss (mattias lyckades sedan bli av med all mousse genom att se till att även all mousse han fått på sig hamnade på mig!!).. Efter detta vaknar mattias o gnäller lite på dom, men det är banne mig ingen som räddar mig inte.. När jag till slut vaknar så har dom kletat hela mig full med mousse och dessutom sprutat in squeezemarmelad i näsan på mig!! Jag fick relativt svårt att andas utav detta och dessutom luktar allting fortfarande marmelad, o jag som HATAR marmelad! Men men, hämnden är ljuv :) när dom minst anar det tänker jag hämnas rejält, watch it guys!

Nä, nu ska vi fortsätta vårat oc maraton o ignorera lite till att vi båda ska upp o jobba imorn :D

Kommentarer
Postat av: Mia

Har du? Vart då? Massa gratis!!! När kommer du på besök hit då? xoxo

2008-05-04 @ 09:32:04
URL: http://miaperfilippa.blogg.se
Postat av: theresia

det är lika bra att du länkar till min blogg istället, du skriver ju ändå aldrig, & jag umgås ju med dig twentyfour/7, så din update är min update på min blogg ;-D

2008-05-07 @ 20:13:05
URL: http://filthy.blogg.se/afasi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0