senaste tidens mest intelligenta uttryck/konversationer

min kära sambo theresia har en tendens att skriva ner allt dumt man säger i sin telefon för att senare kunde använda det för att underhålla sina bloggläsare.. senaste inlägget fick mig att vika mig dubbel av skratt så därför måste jag kopiera över det hit. Så direkt från filthy.blogg.se/afasi:

kommentarer/comments.


järngänget (dvs. vi) - "bakfylla är bara ett tecken på blod i alkoholomloppet".

robert - jag säger "jaa", med rysk dialekt.
theresia - det där va ju typ tyska.
eva - da heter det ju på ryska och njet är nej på finska.


theresia - om du fick välja vad som helst, vad skulle du vilja göra då?
marie - ligga..
theresia - men seriöst! vad skulle du göra om allt i världen var möjligt?
marie - ligga!


spets - beskriv mig med ett ord!
mattias - muslim!


marie & theresia - vi har en ganska SOFTISIKERAD livsstil.


marie - på jobbet ber de mig att lukta på korken när jag öppnar vinflaskorna men jag ser så jävla dum ut eftersom jag inte vet hur kork borde lukta..


mamma - glas är genomskinligt om det inte är färgat.
marie & theresia - no shit, sherlock!


mattias - jag kände för att gå på krogen förut men vi började ju prata rastaflätor & röka så nu orkar jag inte gå ut längre.
marie & theresia - aa typ. orka..


theresia - don´t push the spis marie, i knep my lår ju!
marie - oj, sörry.
(vi står tysta några minuter och röker.)
marie - det ligger en mygga på plattan.
theresia- jaha..
(vi står tysta några minuter)
theresia- nästa gång vi lagar mat så kommer insekten bli varm och sprängas. då kommer det flyga dött flygfä i hela köket.
marie - äre så?



VECKANS BUBBLARE; mattias - lägg dig i grooopen för faan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0