insomnia

nu har jag gått in i en period när jag inte kan sova ordentligt igen.. det är för ljust tror jag.. eller så är det bara det enkla jäkla faktum att jag vänt på dygnet för ovanlighetens skull :P

trivs jävligt bra med mitt liv just nu o det enda som stör mig är att jag ersatt min vanliga bitterhet med att bli provocerad av minsta lilla sak.. t.ex. att folk går runt utanför mitt jobb o ser ut hur som helst eller känner att dom kan häva ur sig vad som helst til mig bara för att jag är servitris.. Illa! vissa människor borde fan inte få vistas ute, tror dom borde skickas till alcatraz hela bunten eller i alla fall till uppsala för en grundlig undersökning.. orka fucka med mig för att din pizzasås kostar pengar, inte mitt fel dum fan..

Men samtidigt finns det otroligt många gäster som får mig att vilja gå runt o le hela dagarna, så otroligt söta! skulle vilja adoptera dem allihopa.. tror dock inte theresia skulle bli så nöjd om jag börjde dra med mig random gäster hem!

men men, nu är förhoppningsvis solen här igen.. Så vi syns ute gott folk!

Kommentarer
Postat av: emm

Vännen..

Nu måste du dra igång bloggandet lite. En som bor långt borta vill ju höra att allt är som de ska. :) Hoppas allt är bra med dej gumman.



puss,haaaj.

2008-07-15 @ 18:17:03
URL: http://ins3cure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0