kebaben

alltså stället jag spenderar många utav dygnets timmar på just nu, och efter att jag kollade mitt schema ordentligt upptäckte att jag kommer spendera i stort sett alla kvällar hela juli ut.. men va fan, jobb är jobb :) o jag ska fasen inte klaga.. har hittat en alldeles stört skön vän på detta stället, ferri! all heder åt dig även om jag vissa dagar känner för att skaka på huvudet o säga "orka va du, lill hitler"..


min kära sambo har precis kommit hem från tio dagar i turkiet där hon verkar ha haft det alldeles underbart, så avundsjuk :) detta har tyvärr gett henne mer smak o jag är rädd att jag snart sitter här o käkar ben&jerrys själv snart igen..


annars händer det mkt, som vanligt efter som undertecknad har en tendens med att spendera dygnets sömn o jobbfria timmar till en massa dumheter.. senaste dagarna har fått mig att ifrågasätta om jag borde gå på ankan igen, om även jag vissa gånger kan klassas som en människa som har fått hjärnan i ett flingpaket och en massa andra saker.. jag har även träffat nya trevliga människor, åkt elstyrd leksaksbil och drivit min omgivning till vansinne ännu en helg med mitt meningslösa dravel..


har också hört en ny förklaring till vissa händelser.. det kallas inte för schizofreni gubben, utan panikångest.. det är heller inget man drabbas av särskilt ofta.. men men, det är inget som spelar någon roll nu!


men i alla fall jag lyfter på hatten för järngänget och alla er andra som står mig nära, ni är ett gäng otroligt färggranna och underbara människor!

Don't be part of the silent majority, make some noice!


Kommentarer
Postat av: sambon

det är ju därför du ska följa med mig på mina äventyr istället! det är ju dubbelt så kul om du är med liksom. men du har ju helt oprovocerat blivit hemkär nu när jag vill se världen ;-) löööve

2008-07-01 @ 10:32:29
URL: http://filthy.blogg.se/afasi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0