tooo much too late

snabb uppdatering... säger mig inte mkt, snurrar fortfarande för mkt här.. börjar lära mig jobbet i alla fall... annars har jag hittat en my M att tycka om, alla börjar dock på M... saknar dock gamla m fett mkt... vill prata med dig, dela idéer med dig o ha den vänskapen vi kanske hoppades på men bara jag hålller kvar.. jag älskar fortfarande dig, men det är på ett nytt sätt.. du kommer alltid vara en stor del av mitt liv för du lärde mig hur jag kan ha det o din familj kommer jag aldrig lämna..

Till sambon: Jag önskar dig all lycka i gbg... Jag kommer sakna dig så det gör ont o karlstad kommer inte vara detsamma utan dig.. du måste lära dig att prata i telefon, annars dödar jag dig..

My life never turns out the way I expect it to

Kommentarer
Postat av: theresia

jag pratar mer än ärna med dig 24/seven kära sambo!

2008-07-26 @ 21:20:49
URL: http://filthy.blogg.se/afasi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0