04.55

klockan är nu alltså 04.55 och jag kan inte sova, verkligen inte ens lite.. jobbigt som fan, got too many things on my mind..

har varit jätte trött på jobbet hela dagen, o då menar jag verkligen jätte trött.. har hatat alla gäster för att dom varit brytiga, kommit fram till efter 100e brytiga gästen att det kanske är jag o inte gästerna som är brytig :P

när jag slutade jobbet gick jag o elena hem till mami o diskade lite sen bar det av hem till eva, där satt vi o hade det trevligt o gemytligt tills råttan o hans kompis erik dök upp, fulla som as... massor av det finns på film som jag tänker lägga upp när jag hittar rätt sladd och fattar hur man gör..

förövrigt känner jag att jag börjar bli trött på festandet, eller i alla fall att jag behöver en paus... Kan ingen vänlig själ tvinga mig att äta chips, gå på bio, se på film hemma (om inte annat), dricka cola, ha mysbyxor och bara va för en gångs skull!!

det är inte lätt när det är svårt säger jag ofta, hur fan fixar man när det blivit svårt när det egentligen är lätt? haha

hörde en en liten textbit som förklarade hur jag kände då..

loosing you was like living in a world with no air

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0