grillning & födelsedagsbarn


idag är det solsken och vi ska snart till karlsson och grilla och fira att hon fyllde år i onsdags! ska bli riktigt trevligt tycker jag, trots att jag presterade en kanonfylla igår och har varit relativt avslagen hela dagen..

gårdagen var riktigt trevlig men jag känner att det är dags att börja ta det lite lugnt på helgerna alltså.. Så nästa helg ska jag försöka ta en relativt vit helg, får se om man kanske jobbar också.. Men nu ska jag försöka göra någonting åt min förbannade visdomstand (jävla påhitt det där) och mitt utseende..

Oh Laura - The mess you left behind (otroligt bra)

Kommentarer
Postat av: Malin

Okej kvinna.. jag ska börja uppdatera så vårat distansförhållande inte sprikker helt. Hoppas allt e bra.. läser din blogg varje dag

2008-05-11 @ 19:32:24
Postat av: Linda

Tjenna! Tjejkväll på fredag, öl i gräset i det fina vädret - hoppas! Hoppas du kan komma! Kramar

2008-05-13 @ 20:55:48
URL: http://www.lindajungara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0