lördag

nu sitter jag uppe på råtorp, theresia o råttan sitter på altanen men det är fasen för varmt där.. riktigt jobbigt, så jag smiter lite :)

igårkväll var det jobb som gällde först, långpanna o lagomt trött marie gick av vid tio efter att ha haft slagsmål med lilla uteserveringen.. fotad blev jag också, av något underligt gäng som skulle göra något o menade på att dom skulle komma på någon bra motivering till varför jag är nya sola i karlstad :P jag träffade även clabbe från idoljuryn, fan jag är nästan kändis!

Idag springer syster yster och peter sthlm maraton hoppas verkligen det går bra för dom o att dom inte har det riktigt lika varmt som vi har det, för har dom det så tycker jag friskt synd om dom...

igår var trevligt, synd bara att jag inte kunde vara med förens så sent :S o ikväll ska alla grilla o ha det mysigt igen o jag jobbar, såklart!! har inte haft en helledig dag på två veckor nu!

Nä, nu funderar jag på att våga mig på solen lite igen, ha det gott folk!

Me, I'm a scene, I'm a drama queen
I'm the best damn thing that your eyes have ever seen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0