på begäran

detta finner jag lite lustigt.. det finns en människa som envist tjatar om att jag ska uppdatera min blogg, o hon tjatar en massa.. och det är min kära sambo, detta är lustigt eftersom jag umgås med människan 24/7 :P

Så, jag har som sagt fått ett jobb.. Jag är numera anställd som servitris på kebabhouse och jag stormtrivs :D enda är att jag jobbat där en vecka o redan lyckats dra på mig två smeknamn: Picasso (pga att jag heter marie) och pop-eye.. Pop-eye är en egen lite historia.. det är för att jag två dagar i rad har lyckats klämma åt blodådern på armen, vilket resulterar i att armen blir stel och uppsvälld runt handleden och jag ser ut som pop-eye :D

vad ska man annars säga... Helgen var fartfylld, eller i alla fall för mina underbara vänner.. jag som jobbade större delen av helgen fick ta det relativt lugnt vilket var helt ok, men bara pga detta bestämde sig alla mina kära vänner för att bli askalas.. vilket har resulterat i lite bråk, massa förvirring och beställningar som lyder "heey, jag skulle vilja ha två grillade med korv! ellleeerr... fan, två grillade med bröd menar jag!"

jaa, mina vänner är roliga... men nu ska jag snart röra mig in på mot staden och sätta mig o spana ett tag.. får väl uppdatera snart igen så theresia vet vad jag gör om dagarna :P

So long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0