Quite a feeling, quite a relief, quite a mess

Jag har funderat mkt i veckan, jag har funderat på M.. Hur det skulle vara att faktiskt umgås med dig igen, har ju knappt sett dig sen allt fick ett ganska abrupt slut.. Tror faktiskt att jag skulle uppskatta o träffa dig, vi hade ju trots allt kul ihop.. Skulle kanske fungera nu när såren inte är nya och framtiden existerar igen.. Sitta ner och prata, umgås, skratta, visa dig min stad och min verklighet.. Det störde mig nämligen länge att jag inte kunde vara mig själv i din stad och din verklighet.. Det vore roligt att visa dig hur mitt liv egentligen är, när jag befinner mig på rätt plats.. När jag befinner mig där jag hör hemma!

Sen kan man väl diskutera om den här staden ger mig karaktär? Inte så säker på den frågan.. men va fan, varför får jag inte göra som jag vill utan att det ska vara en massa andra som lägger sig i... jag vet att jag säger en del konstigt ibland, men det är väl ändå jag och bara jag som vet hur jag egentligen känner.. så oroa er inte kära vänner, jag tänker aldrig mer bli sårad.. Jag tänker aldrig mer göra mig själv så sårbar.. Jag har provat och det var inte direkt något som var särskilt underhållande.. Från och med nu tänker jag var kall som sten (eller möjligtvis spets lyktstolpe, haha) nej men seriöst, så mår jag bättre nu än jag gjort på otroligt länge och vill inte ändra på min situation alls!

Jag har förövrigt fuckat upp min kära sambos dygnsrytm :P Det är så jäkla bra att umgås med mig, jag ger alla dåliga vanor haha.. Kanske borde flytta för omgivningens skull istället.. I helgen ska det däremot bli ganska lugnt som det ser ut nu, det brukar jag iofs säga på torsdagar.. men på lördag jobbar jag kväll så då blir det i alla fall lugnt.. O imorn blir det kanske kubb på gubbholmen om det är fint väder! Vore skoj som fan :)

Var iväg och lunchade på det nya stället på Norrstrand  (Pasha eller nåt sånt) tillsammans med Theresia, A-L, Spets och Priba förut.. Riktigt trevligt och jävligt gott, får bli nya haket! Om dom nu serverar öl, något Priba var otroligt orolig för att dom inte gjorde! Sen knallade A-L hem till sin mormor för att se om hon levde, Theresia trampade iväg till jobbet och jag, Spets o Priba knallade hem till Mami o slängde igång en tvätt.. Sen mötte vi upp Sandra gick o bokade tid för dom till tautering, käkade glass på kebabhouse o grattade elena, kollade på tavlor (dock inte på tavelfestivalen för den tog slut medans vi fikade) sen gick vi bort till theresias tjorre o tog en kaffe.. Men nu sitter jag ensam o lämnad åt mitt öde hemma hos mor och är fullt medveten om att jag borde städa lite, men jag orkar verkligen INTE... väntar nog tills jag får lite sällskap :) däremot ska tvättstugan besökas nu så det blir inget mer skrivet...

Hittade en bra Nemi serie förut, gillar henne.. Tänker bli som henne, svart, svår, bitter och bitsk :D


Kommentarer
Postat av: Mia

Kebabhouse? Nice. Jag får komma dit nångång. Bjuder du på käk eller? ;) Vi har blivit dåliga på att höras sen du flyttade. Tråkigt tycker jag. Men du verkar leva det ultimata singellivet nu, tjejkompisar och bärs. Nästan så jag funderar på o dumpa Per o flytta upp xD Kramar

2008-05-15 @ 20:14:03
URL: http://miaperfilippa.blogg.se
Postat av: Spets

""Hittade en bra Nemi serie förut, gillar henne.. Tänker bli som henne, svart, svår, bitter och bitsk :D""

Du menar du vill bli som Marie? :D *asg*

2008-05-15 @ 20:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0