the mess you left behind

jag borde verkligen vara jätte trött, det blev alldeles för vilt och sent igår.. sen har man varit igång o jobbat idag! men jag är inte så farligt trött, det är nåt som gnager i min hjärna.. kan bara inte sätta fingret på det, men det känns inte bra.. har en obehagskänsla som jag inte riktigt lyckas bli kvitt, dumt som fasen

annars har jag haft en riktigt bra vecka.. jag o theresia har sett på en massa oc och varit rejält brudiga.. gråtit och vräkt depressionsglass (ben&jerrys).. det har lekts i lekparken med spets o priba, karin har kommit hem från italien så det har druckits vin på hennes balkong, har kollat på robert gustavsson hos jocke, suttit på pribas altan och sen var det ju som sagt fest igår.. men om det var skoj eller ej överlåter jag till dom andra att svara på för jag har inte helt koll, men jag hade säkert trevligt :)

so long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0