helt värdelös på det här ju

haha, går verkligen inte bra för mig det här..fattar inte hur folk lyckas skriva så ofta.. Måste ha med o göra att de har dator på jobbet!

sj har jag varit ledig en hel helg, underbart! nyår var verkligen super mysigt, kunde varit lite mer drag men det gjorde mig inte värst mkt! resten av helgen har spenderats i edane, kanske inte ett toppen val för en ledig helg just men det funkar, fick träffa mina fina kusiner o min pappa :D

har hänt mer då? jul var super kul, massa mys med familjen o massa festande med vännerna..kanske för lite sömn, men det är sånt som händer :D det var i alla fall en lite små härjig helg så det väger upp det lugna nyåret :D har även varit kroggala, duktiga stammisar vi har tycker jag! då träffade jag även på mina gamla kebabvänner! saknar er mina sötnosar..

nä du nog med dravel, bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0